No Picture

En Heyecanlı Anlar

10 Mayıs 2017 admin 0

Tezgahtarlık yapan genç kız maalesef patronu tarafından sürekli sıkıştırılmaktadır. Köşelerde sıkıştırdığı genç kızı mesai saatine bırakarak herkesi evine gönderir. İyi çalışırsa daha çok maaş vereceğini […]

No Picture

Msn Ile Başladı

5 Mayıs 2017 admin 0

Merhaba arkadaşlar,ben 28 yaşında yakışıklı, bu sitenin uzun süredir takipçisiyim,bende hikayemi göndermek istedim.Burdaki hikayeler ve msnden chat yaptığım bayanlarla yaşadıklarım beni öyle azdırıyordu ki,bi gün […]

No Picture

Ofiste Hızlı Sex-2

5 Mayıs 2017 admin 0

İlk macerayı daha önce yazmıştım. Şirkette birlikte çalıştığımız Ayşegül sohbet sırasında ofiste kaçamak seksin çok heyecanlı ve güzel olduğunu ama evde rahat rahat sex yapmanın […]

No Picture

sekreterim

5 Mayıs 2017 admin 0

Slm arkadaşlar birden bu siteyi görüp okuyunca 17yaşıda bir olay geçti başımdan hemen mevzuya gireyim ben emlakçılık yaparken patronum sekreteri senin seçmen lazım dedi bende […]

No Picture

Bu Evliler Baska Oluyo

5 Mayıs 2017 admin 0

Arkadaslar gene hazırlayın bakam selpakları 🙂 gene ben yani xxx bu defa bugün yasamıs oldugum maceramı anlatcam bugün kpss ye girdim berbat gecti neyse amına […]

No Picture

O Ne Şeyy

5 Mayıs 2017 admin 0

Ben 21 yaşında 1 65 boyunda esmer bir kızım size anlatacağım olayı bu gün yaşadım ben sexe düşkün bir kızım her gördüğüm erkeğin önce penisine […]

No Picture

İlk Milli Olmamdı

5 Mayıs 2017 admin 0

Ben 18 yaşında genç bir delikanlıydım. bir gün işyerime gittiğimde arkadaşım gülten masasında oturuyordu ve ben onu sikmek istiyordum.sonra ben kapıdan ona baktım o benim […]

No Picture

Amına Koydum Onun

5 Mayıs 2017 admin 0

Hikayeye baslamadan önce selpakları hazırlayın :)adım xxx istanbulluyum özel bi şirkertte calısıyorum neyse bi gün calıstıgım yerde öğlen saatleri , çalıştıgımız şirkette ki bi kız […]

No Picture

Iş Için Gittiğim Izmirde

5 Mayıs 2017 admin 0

Ben şu an 45 yaşında kendi halinde özel bir kuruluşta yöneticilik yapan bir adamım.bundan 5-6 yıl kadar önce iş icabı izmir e gitmem gerekti. yanımda […]

No Picture

Bankada Başladı

5 Mayıs 2017 admin 0

Merhabalar. Adım Mehmet. 22 yaşındayım istanbulda ikamet etmekteyim. Mesleğim bankacılık. Genellikle sexle faxla işim olmaz.. Sexe konsantre olduğum zaman kendimi dağitirim.. İşte böyle kendimi dağittiğim […]

1 2 3