No Picture

Öz Abimle Nasıl Seviştim Bilmiyorum..

16 Eylül 2016 admin 0

hikayelerin nerdeyse hepsini okudum..biçoğu saçma sapan olsada çoğu olmuş yaşanmış olabilir tabiki..uzatmaan hikayeme geçmek istiyorum.. benim adım nihan yaşım 19 üniversite 1 deyim .malesef bakire […]

No Picture

Yengeme Mesaj

16 Eylül 2016 admin 0

bundan 10 yıl önceydi ben 23 yaşındaydım o zamanlar bir sauna masajcı olarak çalışıyordum işyen çıkmış eve gelmiştim kapıyı yengem yani amcamın karısı açtı annemleri […]

No Picture

ANNEME TECAVÜZ ETTİM

16 Eylül 2016 admin 0

selam arkadaşlar annem 41 yaşında memeleri iri büyük ve taş gibi sert sütyene sığmaz kendisi öğretmen her dersinde öğrencileri 31 çeker hergün eve gelirkwn bir […]

No Picture

FİLİZ YENGEM

16 Eylül 2016 admin 0

Merhabalar ben emrah.20 yaşındayım.manisada oturuyorum. sizlere başından geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Anlatacağım kişi dayımın karısı filiz yengemle yaşadıklarım. biz yengemle çok iyi anlaşırız.kendisi benim […]

No Picture

Azgın Ablamı Evire Çevire…

16 Eylül 2016 admin 0

selam ben(takma) ismim mert neyse hemen konuya gireyim bizim köyün üniversiteye giden ebru adında bi kızı var benimde akrabam oluyo ama ne kız göğüsler balon […]

No Picture

baldızım hamile

16 Eylül 2016 admin 0

merhaba sevgili editör ve erotik-hikayeler.tk okuyucuları. benim Özgem adında bi baldızım ve kocasının adıda hakan.daha önceleri eşimle anlaşarak baldızımı sikmiştim.eşimde kendisini eniştesine siktirmişti.bu olayı bi […]

No Picture

HALAMMMM

16 Eylül 2016 admin 0

BENİM Bİ HALAM VAR ADI GÜLER AMA BEN ONU AĞLATMASINI BİLDİM ben 18 yasında büyük sikli bi çocugumneyse konuya girelim halam benden 4 yaş büyük […]

No Picture

annemin yırtmaçları

16 Eylül 2016 admin 0

slm aslında yazılan hikayelerin çoğu uyduruk ve yalandan ibaret ve ben size gerçek bir ensest hikayeyi yazıyorum.sene 2004 nisan ayı bahar yeni gelmişti ve her […]

No Picture

Seksi Kaynanam2

16 Eylül 2016 admin 0

Sizlere Kaynanamla ilgili 2 yaşadığm olayı anlatmak istiyorum. Ben murat İzmirde yaşıyorum. Bu olay bir yıl başı gecesi yaşandı. Bir kaç gün önceden kayınpeder falan […]

1 506 507 508 509 510 511